in

“Tak patut macam ni” – Jalan lubang tampal dengan baju bundle je?

Keadaan sebatang ja1an raya yang d!percayai berlokas! di Pasir Mas, Kelantan mera!h perhat!an net!zen apab!la keadaannya d!lihat sangat daif dan d!anggap t!dak patut wujud dalam zaman moden pada ket!ka ini.

Menerus! foto yang d!kongsi di laman Facebook Kelantan State itu, jalan raya tersebut dil!hat r0sak teruk apab!la ianya pecah pada bahag!an tep! dan terdapat 1ubang besar hamp!r semua tempat.

Assalamualaikum admin, Ni gambar jln kg saya, Teruk admin, jln pun tutup lubang pkai baju bundle jahLokasi: Jalan…

Posted by Kelantan State on Rabu, 19 Januari 2022

Yang leb!h menyed!hkan, apab!la penduduk setempat mengamb!l inis!atif send!ri dengan menampal ja1an ber1ubang dengan menggunakan paka!an terpaka! atau ‘bundle’.

Assalamualaikum admin, ini gambar ja1an kampung saya, teruk admin, ja1an pun tutup lubang paka! baju ‘bundle’ (terpakai) je.

Lokas! Jalan Bukit Perah ke Cabang 4 Batu Karang. Kawasan daerah Pasir Mas, bawah Parlimen Rantau Panjang, DUN Bukit Tuku.

Sehubvngan dengan perkongs!an itu, rama! net!zen me!uahkan rasa sed!h mel!hat keda!fan ja1an tersebut dan menggesa p!hak berkuasa tempatan (PBT) serta wak!l rakyat di kawasan tersebut agar bert!ndak segera bag! memba!ki j!ka aduan itu benar.

“Pal!ng sed!h tengok 1ubang tutup dengan baju bundle tu. To1ong panjangkan aduan ini kepada p!hak PBT dan wak!l rakyat dengan segera.” tul!s seorang net!zen.

“Biasa1ah ja1an kampung, YB, wak!l rakyat, pengarah, orang besar (VIP) tak 1alu, semua pejam mata. Kes!an penduduk kampung, patut YB kawasan amb!l cakna hal ini.” sahut seorang pengguna Facebook yang 1ain pula.

Sumber: Kosmo Online

Via beautifulnara

What do you think?

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

    [Video] Punca nak kejar teman lelaki curang, wanita ‘Rempuh’ Myvi hingga tercampak atas bonet

    [Video] “Lepas ni boleh ambil bini sendiri laa” -Usop bersama gadis pil!han hati jadi perhatian, Ramai Puji!