in

[Video] “Alhamdulillah akhirnya selesai jugak” – Sha dah tunai janji, Abang viva dapat kereta, Lain macam no plat penuh makna tu..

Sukare!awan banj!r yang d!kenaIi sebaga! Abang Viva atau nama sebenarnya Azwan Omar, 29, baka1 mener!ma sebvah knderaan pacuan empat r0da pember!an dar!pada se0rang usahawan prodvk kecant!kan, Wan Siti Aisyah Wan Hasan.

Wan Siti Aisyah yang mervpakan Pengarah Shalic!ous Empire Sdn Bhd berkata, pr0ses pembel!an knderaan tersebut te1ah se1esai dan hanya mennggu untuk d!ambil dan d!srahkan kepada Azwan.

Menurvtnya, pembr!an tersebut di1akukan tanpa sebarang syarat.

Terserah d!a Azwan nak bvat apa. Yang pent!ng ada1ah ka1au d!a buat kerja ama1, k!ta pun dapat manfaat,” katanya ket!ka d!tmui Maj1is Penganvgerahan Nona Superhero 2021 yang d!adakan di sebvah hote1 di s!ni pada Rabu.

Sebe1um ini, syar!kat ICITY Motorworld Sdn Bhd te1ah berkongs! satu hntaran di mana Abang Viva te1ah se1amat mener!ma motos!kal jen!s Yamaha XJ6S berserta beberapa akses0ri 1ain seperti t0pi ke1edar, jaket dan beg ga1as.

Pada maj1is tersebvt, Azwan te1ah mener!ma anugerah utama Nona Superhero 2021 yang turut diber!kan kepada Ketua Pengarah Kes!hatan, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah.

Bersama Superhero Nona malam ni, congratulations Azwan Omar 👏🏻👏🏻

Posted by Sha Hasan on Rabu, 12 Januari 2022

Da1am pada 1tu, Wan Siti Aisyah berkata, be1iau tergerak untuk menghad!ahkan kenderaan tersebut se1epas tersentvh dengan keikh1asan dan ketu1usan yang ditunjvkkan Azwan da1am membntu mngsa banj!r.

“K!ta bo1eh l!hat dia punya kesunggvhan dan ketu1usan. Saya t!dak mmpu nak buat macam itu, saya buat1ah apa yang mmpu dengan menghad!ahkan knderaan pcuan empat roda ini,” ujarnya.

Da1am pada 1tu, Azwan berkata, dia sangat gmb!ra dan terharu dengan sk0ngan yang diber!kan o1eh orang rama!, termasuk Wan Siti Aisyah da1am membntu usahanya menja1ankan kerja-kerja sukar1awan.

Alhamdulillah thumma alhamdulillah, se1esai jugak akh!rnya. Jangan r!sau awakkk semua, saya ada ni tak 1ari mana pun. B!la dah janji insyaAllah saya akan tepat!.

Alhamdulillah thumma alhamdulillah, selesai jugak akhirnya. Jangan risau awakkk semua, saya ada ni x lari mana pun 😅…

Posted by Sha Hasan on Khamis, 13 Januari 2022

Tqsm semva yg memvdahkan urvsan, cari jugak sampa! dapat kereta. Ka1au ikvtkan 2-3 bu1an kena que tp rezeki abg vlva berjaya jugak ke1uarkan da1am masa terdkat. Haza rahmatun min rabbi.

Reaks! Abang Viva

Sumber : OM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Art!kel ni.

PERHAT1AN: Pihak kami t!dak akan bertanggvngjawab langsung ke atas komen-komen yang diber!kan oleh pembaca kami.

Sila past!kan anda berfik!r panjang ter1ebih dahulu sebe1um menul!s komen anda disini. Pihak kami juga t!dak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditu1is d!sini.

Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

What do you think?

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    [Video] “Ayah kembali buat perangai” – Ayah ‘kantoi’ Anak tangkap berduaan dengan skandal dalam rumah, “Dulu sakit kami dengan mak jaga ayah, mana skandal?”

    [Video] “Ibu sibuk masak” – Bawa bakal menantu jumpa Ibu, Gadis ‘Nerv0us’ msuk dapur, “Jenguk-jenguk ape tuu”