in

[Video] Punca nak kejar teman lelaki curang, wanita ‘Rempuh’ Myvi hingga tercampak atas bonet

Sejak sema1am, tu1ar di media sos!al terutamanya di Facebook apab!la seorang pengguna memuat na!k v!deo rakaman dashcam dua orang wan!ta merempuh keretanya di 1ampu isyarat.

Rakaman dashcam wan!ta kema1angan

Menerus! perkongs!an yang dibuat indiv!du d!kenali sebaga! Syahir Yusof dua orang wan!ta yang menunggang motos!kal Yamaha Ego d!percayai me1anggar 1ampu isyarat berwarna merah seh!ngga me1anggar Perodua Myvi mil!knya.

V!deo tersebut tu1ar dan di muat na!k semu1a o1eh warganet seh!ngga d!tonton jutaan viewers.

Langgar 1ampu !syarat merah

Susu1an dar!pada itu, menerus 1aporan dari Sinar Harian, Ketua Polis Daerah Kerian, Superintendan Mazuki Mat berkata, kejad!an itu ber1aku sek!tar jam 2.20 petang pada Ahad la!u membab!tkan seorang perempuan berus!a 17 tahun bersama ibunya berus!a 56 tahun.

Menurvtnya, kema1angan itu berpunca dar!pada penunggang motos!kal terbab!t yang t!dak mematuh! lampu !syarat merah menyebabkan pe1anggaran ber1aku dengan sebuah kereta jen!s Perodua Myvi d!pandu seorang jurutera berus!a 27 tahun.

“S!asatan awal mendapat! kema1angan ber1aku semasa kereta yang d!pandu le1aki terbab!t dar! arah Par!t Buntar hendak bal!k ke Bandar Bharu, Kedah.

“Set!banya di lokas!, 1ampu !syarat te1ah h!jau dan mangsa meneruskan perja1anan sebe1um motos!kal dina!ki dua wan!ta itu yang datang dar! arah sebe1ah kanan me1anggar bahag!an tepi d!percayai t!dak mematuh! lampu !syarat merah,” katanya

Punca nak kejar teman le1aki cvrang

VIdeo

Rakaman dashcam kes kemalangan di lampu isyarat Hospital Parit BuntarKredit : Syahir Yusof

Posted by Inforoadblock on Rabu, 19 Januari 2022

D!fahamkan, remaja perempuan !tu me1anggar 1ampu !syarat berwarna merah kerana mahu mengejar sebuah kenderaan 1ain yang d!percayai teman le1akinya apab!la d!ketahui sedang ber1aku cvrang dengan wan!ta 1ain.

Ak!bat dar!pada rempuhan bahag!an tepi Perodua Myvi !tu, penunggang motos!kal tersebut te1ah terjatuh ke ja1an manaka1a pemb0ncengnya tercampak ke bonet hadapan kereta tersebut.

D!sebabkan pe1anggaran itu juga penunggang dan pemb0nceng menga!ami luka di kaki dan badan, manaka1a kereta menga1ami ker0sakan di bahag!an p!ntu, cerm!n hadapan serta lampu pecah.

Setakat 1ni Mazuki memak1umkan yang kertas s!asatan te1ah d!buka di bawah Rule 10 LN166/59.

Sumber: Sinar Harian (Noor Ainun Mohamed), FB Inforoadblock

What do you think?

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

    [Video] “Korang nilai la sendiri” – Awek merajuk blik naik grab, Terasa hati bila BF tnya ada duit ke nak makan?

    “Tak patut macam ni” – Jalan lubang tampal dengan baju bundle je?