in

[Video] Tokti men4ngis depan Kaabah, “Bukak kamera, snap muka n4ngis tu perlu ke?” – Netlzen

J!ka di tan4h air, di mana-mana sah4ja ke1ibat penyanyi ters0hor, Datuk Seri Siti Nurhaliza ber4da pasti menj4di prhatian pem!nat set!anya.

Nmun, keten4ngan tldak dikena1i atau ‘dig4nggu’ saat mengerj4kan umrah mervpakan menjadi perkara yang d!rindui Siti apabi1a dia dapat menuna!kan ibadah dengan sempvrna seadanya.

Menervsi perk0ngsian 1G Live yang d!buat Siti sebent4r tadi, air mata pe1antun lagu Lip Lap Raya itu turut gugvr kerana masih 1agi d!berikan kesemp4tan untuk dijemput menj4di tetamu Allah.

“Ini yang saya rindu seben4rnya, saya dapat jadi orang b!asa… saya dapat hldup macam ni.“Saya dap4t duduk dengan orang-orang b!asa macam ini bvatkan saya jadi manusia yang sekecil-kecilnya

“Saya suka dudvk macam ni, dengan r4mai-r4mai macam ini. Orang tak kenal saya pun dan mas!ng-mas!ng pun teng4h berdoa, semua berebvt untuk berdoa,” katanya sambil menyeka air mata.

Ka1i ini kedat4ngan Siti ke Mekah tldak ditemani suami tercinta, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa seba1iknya penyanyi itu ditem4ni kakak ipar, Datin Zaiton Mohd Jiwa dan pengvrusnya, Rozi Abdul Razak.

Berter!ma kasih di atas keizinan suaminya, Siti juga meng4kui merindui kedua-dua anaknya, Siti Aafiyah dan Muhammad Afwa yang terp4ksa ditingg4Ikan di bawah jagaan suami serta penj4ganya.

“Wa1aupun suami saya tak lkut tapi dia mengizinkan saya pergi itu dah satu rahmat yang besar seb4b dia tahu saya rindukan Mekah, Kaabah.

“Wa1aupun saya berat hati tingga1kan anak-anak tapi saya tahu Allah j4ga anak-anak saya… ka1au cakap pasal Aafiyah, Afwa nanti saya men4ngis lagi banyak,” katanya.

Da1am vldeo itu juga, Siti sempat membacakan doa beberapa peng!kut yang dikirimkan menervsi laman Instagramnya.

L!hat vldeo yang dik0ngsikan

L!hat juga k0men-komen pem!nat be1iau

@idamidah : Kenapa amik g4mbar lep4s tu tunjvkkan kt org..r!ak ke apa…sed!h ke apa ke send!ri rsa x per1u tunjukkan org setiap insan pasti akan sedih dan gembira bi1a berada dpn kaabah

@fathma : Saya 1agi sedih … Hldup cukup makn …nk beli rumah pun Tak mampu … T0kti bervntung. Dapat apa yg t0kti nk ..tapi Saya bersyukur masih bo1eh jaga jaga ank ank seorang diri …

@naziela : T0k Ti..doa kn kak dpt buat umrah suatu hari nanti bersama ke1uarga tersayang ye..Aamiin..

@saodah : Doa kita xper1u cerita dekat org. Biar Allah aje yg tau

@sharifah : Nak n4ngis,n4ngis je la. Per1u ke on hp,bukak kamera,snap muka n4ngis tu..per1u ke?…

Sumber : MH & Instagram

What do you think?

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

    [V1DEO]“Allahuakbar.. Besar Pahala” – Bapa Saudara Sanggup Berk0rban Jaga 3 Beradik Yatim Piatu Selepas Kem4tian Ibu Bapa

    [Video] Padah live ketika serbuan kel4b malam, ASP ‘Tiktoker’ Ditukar ke Suksis UiTM Johor