in , ,

“Tulen ke Tak tetap ibu, klau tulen belum tentu boleh jadi ibu yang bagus buat anak-anak” – Nur Sajat

Usahawan k0smetik ter.kenal, Nur Sajat baru-baru ini menga.kui bahawa dia amat merindui kehadi.ran anak-anak angk4tnya yang kini menet4p di Malaysia.

Kata Sajat, dia berasa sedih kerana ter.lalu lama berjau.han dengan keluarga dan m4sih mengingati anak-anak iaitu Syaza dan Syahmi.

Ujarnya lagi di Instagr4m, meski.pun dia bukan wanita tulen, n4mun dia tetap merindui dan men.jaga kedua-dua anak angk4tnya dengan baik.

Korang sang.gup pis4hkan ibu walaupun ibu tu bagai.mana sek4lipun, dia tet4p ibu. Dia p0nd4n ke perempuan betul ke even perempuan betul pun belum tentu boleh j4di ibu yang bagus buat anak-anak.

Dia yang kini menet4p di luar negara turut meminta netizen untuk tid4k menilai kisah hidup orang lain dengan sewen4ng-wen4ngnya.

Tambah Sajat, dia mengangg4p peng.hin4an orang ter.hadap dirinya sebagai satu semang4t untuk lebih maju dalam kehidupan.

Berpis4hnya saya dengan anak-anak, tiada siapa.pun tahu tapi semang4t inilah yang buat.kan saya nak ber.jaya dan maju ke depan.


Menjeng4h ke ruangan komen, ramai netizen tampil mengucap.kan kata-kata semang4t buat lelaki itu untuk terus menerus.kan hidup serta ada yang turut ber.bangga kerana usahawan itu mampu mem.buka per.niagaan di luar negara.

Sumber: Beutifulnara

What do you think?

Written by My Gosip

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    “Tergamak awak” – Gadis ‘cekup’ kekasih cur4ng dengan wanita dalam bilik, Dah rancang nk kahwin

    “Untung dapat anju Papa nak beli besar, anju tetap pilih yang kecil” – Kekasih puji Zarina Anjoulie tak prnah ‘Demand’