in

Lama tiada khabar berita, Zahida Rafik tiba-tiba muncul dengan penampilan ket4t jdi PERHATIAN ramai. “Sudah bergelar hajah” – Netizen

Lama tiada khabar berita atau muncul di kaca televisyen, penam.pilan pelakon Zahida Rafik tiba-tiba mencvri tum.puan ramai di aplikasi Tik.Tok.

Menerusi satu perk0ngsian vide0, pelak0n berusia 47 tahun itu mengena.kan pakaian seperti ‘jump suit’ hitam dengan baha.gian dada keliha.tan ‘inner’ ber.warna kulit.

Zahida yang ter.kenal menerusi filem Mami Jarum ini seme.mangnya diken4li dengan aktiviti sih4t seperti ber.senam dan juga berk0ngsi tips kesihatan dan kecan.tikan kepada pemin4t.

Baru-baru ini, Zahida dilih4t tampil memperag4kan jump suit ket4t hitam dengan baha.gian d4da yang menyerupai warna kulit di Tik.Tok.

Menerusi vide0 itu, Zahida menga.kui dia sud4h lama tid4k mengemas kini perkem.bangan ter.kininya ber.sama pemin4t dan turut mendoa.kan ag4r mereka sentiasa dirahmati dan terus p0sitif dalam men.jalani kehidu.pan.

Namun begitu, ruangan k0men hanta.ran ter.sebut dipenuhi mesej tegu.ran yang meng.kritik pema.kaian Zahida yang tid4k sesuai dengan usia apat4h lagi sudah bergel4r Hajjah.

Bila kita sema.kin berb4u tanah p4tut kita lagi dek4t dengan sang pencinta.

Allah Hajjah ku sayang..moga Hajjah di dal4m rahmat Allah.

Sekadar inf0, antara filem yang dibintangi Zahida adal4h seperti Senari0 The M0vie, Mami Jarum, Mami Jarum Juni0r dan Kuliah Cinta.

Sumber: Beutifulnara

What do you think?

Written by My Gosip

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    [Video] “Bagi saya baju itu biasa sahaja” – Kak KM respon kec4man, Dakwa dress anak tak keterl4luan..

    “Keluarga pun tak tahu, Saya masih tertanya-tanya kenapa saya diceraikan” – Isteri dakwa Cat Farish lafaz cerai tiga kali