in ,

Bella teringin jadi peny0nd0l, Nak cuba tahu apa mereka rasa, seronok ke?

Terbaru, Pelak0n Bella Astillah ada melu4hkan hasrat untuk berlak0n sebagai peramp4s atau ‘penyond0l’ dalam sesebu4h naskah lak0nan.

Ujar Bella yang ditemui Utusan, dia bersik4p terbuka kerana seti4p watak yang diberikan adal4h sebahagi4n daripada pr0ses pembelaj4ran untuk menj4di lebih bagus dal4m bidang lak0nan.

Teringin juga cuba, kalau ada saya terima sebab realiti kehidup4n memang sudah ada peny0nd0l.

Saya okay saja sebab hend4k tahu juga apa yang mereka (peny0ndol) rasa? Seron0k ke? Bukank4h hidup ak4n menj4di tidak ten4ng, rasa takut.

Tid4k risau dirinya dibenci gara-gara membawa watak itu, Bella meras4kan itu adal4h tanda pembawaan watak yang cemerlang dan berjaya dalam drama.

Bella juga mem4klumkan bahawa dia akan meminta nasihat dan pand4ngan suami, Aliff Aziz jika menerima sebarang tawaran lak0nan.

Terd4hulu, rumah tangga Bella dan suami sekali lagi tergugat apabila Aliff dikat4kan terjebak dengan cinta l0kasi bersama aktres jelita, Sophia AlBarakbah ketika dig4ndingkan bersama dalam drama rantaian, Ku Akad Kau Dengan Bismillah.

Sumber: Beautifulnara | Instagram

What do you think?

Written by My Gosip

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    “Awak jgn kasi tau wife .. kami sajerr jerr ada meeting utk projek” – Aliff Syukri jalin kerjasama dengan Meera, Netizen dakwa ambik kesemp4tan org viral!

    “Tak pandang mata diorang” – Wanita nyaris hilang duit serta anak gara-gara dipukau pasangan warga asing di Kuantan