in ,

[Video] “Diorang biar aku tunggu diorang berbulan-bulan, Diorang bercuti, bercheck in Aku sabar ja..

Isteri kepada p3lawak terkenal, Shuk Sahar ia1tu Rossa menerusi satu hantaran di TikTok dilihat s3olah-olah melvahkan apa yang terpendam

Terhadap apa yang berlaku dalam rumah tangganya. Sebelum ini, Rossa mendedahkan dia sudah sebulan tidak tinggal sebumbung dengan Shuk dan berada dalam proses untuk failkan penceraian.

Menerusi hantaran tersebut, Rossa dilihat s3olah-olah kecewa terhadap tindakan seseorang yang telah meninggalkannya tanpa khabar berita.

Orang m3mperlakukan aku teruk, diorang biar aku tunggu diorang berbulan-bulan, diorang bercvti, bercheck in. Aku sabar ja menunggu walaupun tiada kepastian.

Ujar pem1lik nama Rossalennah Natassyiah Asshaferah, apa yang berlaku menyebabkan dia berasa sedih dan sering kali menangis namun, masih percaya dengan k3tentuan Ilahi.

Sedih jangan cakap la. Tuhan ja tau bila di mana. Berapa banyak aku menangis. Menangis la bah tabah. Tapi aku yakin ini cara Allah jadikan insan macam kita ini lebih sabar dan tabah.

Bersyukur la dalam ujian ini kita orang yang dikhianat bukan pengkhianat.

Terdahulu, Rossa mendedahkan dia menerima mesej daripada pengikutnya yang mendakwa melihat kelibat suaminya dengan seorang wanita di dua lokasi berbeza. Rossa bagaimanapun, menafikan wanita yang dilihat bersama suaminya itu adalah dirinya.

VIDEO Dikongsikan oleh @rossa_1st

Sumber: Rossa Sera, awatttsyeikhh

Via OB

What do you think?

Written by My Gosip

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    [VIDEO] Wajah berubah ketika hamiI, Wanita ini pasrah badan mengembang dan muka penuh jerawat..

    P’ernah rujuk selepas buat ujian DNA terhadap anak, penyanyi sekali lagi ceraikan isteri… Ini pula alasannya