in , ,

[Video] “Sekali lgi dicer0b0h” – Bekas tentera Amerika Menyam4r Sebagai pekerja bangunan panjat menara merdeka 118!

Baru-baru ini, menara itu sekali lagi dicer0b0h oleh sekum.pulan warga asing yang terdiri dari.pada empat 0rang lelaki.

Sebelum ini, se0rang wanita beras4l dari negara Rusia tel4h mendedah.kan bagai.mana dia mencer0b0h bangunan kedua ter.tinggi iaitu Menara Merdeka 118 dan telah mendap4t per.hatian orang ramai.

Bagai.manapun, perk0ngsian yang dimuat naik di laman Twit.ter itu tul4r dan mengun.dang kemar4han netizen Malaysia kerana ramai yang mengangg4p wanita berke.naan tidak mengh0rmati undang-undang negara.

Terbaru menerusi hant4ran vide0 di laman Y0uTube, empat 0rang itu dilih4t dapat menye.linap masuk ke bangunan dan ber.jaya menjejak kaki ke puncak menara dengan ketinggian 679 meter itu.

Perjala.nan yang panjang dan suk4r serta penuh cabaran tetapi berakhir dengan jayanya dan merupa.kan hadiah untuk menga.khiri tahun 2022.

Di dalam vide0 yang dimuat naik pada 30 Disember lalu itu, mereka turut dilih4t memakai jaket keselam4tan pembinaan dan t0pi keledar untuk tamp4k seperti sebaha.gian dari pekerja semasa menyelin4p masuk ke Merdeka 118.

Saya tid4k menggal4kkan sesiapa untuk melaku.kan semula aksi yang ditunjuk.kan dalam vide0 ini.

Bukan itu sahaja, mereka turut dilihat mem0t0ng jaring keselam4tan yang diguna.kan untuk menutup laluan masuk dan menghal4ng perjala.nan mereka ke puncak bangunan.

Menurut laman New Y0rk Times, pemilik vide0 yang dikenali sebagai Isaac Drift Wright itu merupa.kan se0rang bekas tentera Amerika namun meningg4lkan ketenteraan selepas 6 tahun berkhid.mat sebelum mula berasa k3cewa dan hilang ar4h, selain berjuang dengan gang.guan stres pasca-tr4uma dan pernah berfikir untuk membunvh diri.

Difahamkan, dia mel4kukan aktiviti memanj4t bangunan untuk mem.bantu mengatasi masal4h yang dialami dan menanggap pemandangan dari atas bangunan tinggi tel4h memberikan perspektif baru kepada dirinya tentang kehidupan.

Sumber: Beutifulnara / YouTube

What do you think?

Written by My Gosip

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    “Awak bl0ck saya sehingga sekarang dan tidak ajak berbincang, saya minta lepaskan saya” – Puteri Sarah

    “Ma angkat la sat, daging apa ni?” – Bekas suami kirim dag!ng b4bi untuk dimakan, nasib anak-anak perasan!