in ,

[Video] “Ada unsur rasuah” – Syamsul nafi tuduhan setubuh sebelum nikah, Ira nak saman Jawi

Terbaru, Syamsul Yusof menafikan dakwaan isteri pertamanya, Puteri Sarah bahawa dia melakukan persetubuhan luar nikah.

Menerusi satu sidang media tergemp4r yang diadakan pada hari ini, pengarah dan pelak0n Syamsul Yusof dilihat menafik4n d4kwaan isteri pertama, Puteri Sarah bahawa dia ada mel4kukan persetubuh4n luar nikah.

Dalam kenyata4nnya, Syamsul berkata tuduh4n itu sama sekali tid4k berasas dan semp4t memperso4lkan ketelusan Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI).

Ujarnya, pertuduh4n tersebut masih dalam siasat4n sehingga ke saat ini.

Saya men4fikan apa yang Puteri Sarah d4kwa tentang saya dan isteri kedua (Ira) mel4kukan persetubuh4n luar nikah. Minta maaf cak4p, JAWI ni ada banyak masal4h seben4rnya berkait4n rumah tangga dan sebag4inya.

Kenyat4an yang tid4k benar dan mungkin ada unsur rasu4h. Saya berkahwin dengan Ira pada 6 Januari. Dan, Alhamdulillah perkahwinan kami didaft4rkan secara s4h di Malaysia pada 20 Januari 2023.

Syamsul juga memak.lumkan bahawa tind4kan undang-undang terhad4p JAWI akan diambil berhubung siasat4n persetubuhan luar nikah yang didakwa Puteri Sarah.

Saya masih lagi suami Puteri Sarah. Saya masih sayang.kan dia dan masih berhar4p dapat berbin.cang dengannya berkait4n k0nflik rumah tangga kami. Pada masa sama, ini juga sebag4i satu teguran buat Puteri Sarah bahawa saya masih suaminya.

Malah, peguam Syamsul juga ada mem.beritahu bahawa Ira Kaza akan mengen4kan tindak4n saman terhad4p JAWI.

Sumber: Beautifulnara | Kosmo | YouTube mstar

What do you think?

Written by My Gosip

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    [Video] “Kesilapan saya tak cerita hal sebenar kepada ibu saya, Sarah hari-hari dengan ibu saya” – Syamsul akui tersilap langkah berdiam diri

    [Video] “Walaupun tak ada gred A, yang penting dapat laki” – Selesai SPM, Remaja Upgrade Jadi Isteri