in

[Video] “Amboi kemain duk atas riba”- Mesra tak bertempat, bud4k sek0lah ‘bercinta’ dalam kelas

Duduk atas riba, budak sekolah ‘bercinta’ dalam kelas curi perhatian ramai

Zam4n sekarang memang betul² makin maju. Jika dahulu, ramai pelaj4r tahu main kejar² takpun main berebut tiang. Jika bercinta pun, mungkin mereka akan rahsi4kan darlpada rakan² dan tid4k mahu diketahui oleh guru di sekolah.

N4mun, lain pula bagi beberapa pas4ngan kekasih pelaj4r di sebuah sekol4h sehingga menj4di tumpuan ramai.

Amb0i, kemain duduk atas rib4, mesra t4k bertemp4t

Mnerusi vldeo ‘stitch’ oleh seorang pengguna dikenali Muzzammil, dilih4t beberapa orang pelaj4r sed4ng berm3sra di dal4m sebuah kel4s tanpa mempunyai rasa m4lu. Malah, ada yang dilihat sed4ng duduk di atas rib4 teman lelakinya.

Ni sekol4h atau kel4b mal4m?

Kelakuan itu membu4tkan Muzzamil memperso4lkan tind4kan mereka yang dilih4t seakan-akan tid4k menggamb4rkan suasana sebuah kel4s untuk menuntut ilmu, seb4liknya kel4b mal4m diseb4bkan aksi m3sra tersebut.

“Ni sekol4h atau kel4b malam? Bapak bod0h si4l. Budak² mana tu? Mesti Ind0 kan?”so4lnya.

Brunei tu…

Pun begitu, ramai mended4hkan kejadian tersebut berl4ku di sal4h sebuah sekolah di Brunei dan buk4nnya Indonesia seperti did4kwa Muzzammil pada mulanya.

T4k cukup kerusi ke?

Selain itu, ada yang mempers0alkan tind4kan pelaj4r perempuan itu duduk di atas pangkuan rib4 teman lelakinya jika hend4k dibandingkan dengan kerusi yang disedi4kan oleh pih4k sekolah.

Macam biasa, vldeo dah pad4m
Difah4mkan, vldeo tersebut tel4h dipad4m oleh pemilik asal sebaik sahaja menerima bany4k kritikan oleh warganet.

Sumber: TikTok @muzzammiillll

What do you think?

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

    “Simpan dalam plastik ikat dengan getah” – Udara dari konsert Billie Eilish dijual dengan harga RM48K

    Menyampaikan khutbah mengecam konsert Har4m, Imam terkenal dipenjara