in

[Video] Rakam dan viral Owner’ H0tel Di Taiping dakwa ‘Berlagak’ P0lis siasat pasangan suami lsteri.

Ni4t berk0ngsi sekad4r ingin orang lain meng4mbil ikt!bar, n4mun si4pa sangka vldeo luahan pasangan suami isteri ber.hubung rumah tumpangan (h0mestay) di T4iping menjadi k3s p0lis pula.

P0lis sias4tan pasangan suami lsteri.

Menurut Ketua P0lis Daerah Taiping iaitu Asisten K0misioner Osman Mamat, pih4knya menerima lap0ran mengenai penu1aran vldeo berdurasi 2.56 minit itu di laman Tikt0k Sabtu lalu.

“Sias4tan sedang dija1ankan dan PDRM menasih4tkan agar orang ramai tldak membuat sebarang spekul4si yang bo1eh menjej4skan sias4tan.”

-Osman Mamat-.

Video perte1ingk4han tul4r.

Terdahulu, tuIar rakaman video memaparkan luahan suami isteri yang tidak berpuas hati terhadap layanan pemilik sebuah rumah penginapan di Taiping.

Hantaran itu, kemudiannya meninggaIkan pelbagai respon daripada warganet dan tak kurang juga mngsa yang pernah berdepan situ4si itu.

Tambah mereka, haI sedemikian bukan sekali dua terjadi, tetapi mereka sudah lali dengan sikap pemilik h0mestay berkenaan yang dipercayai bergeIar Datuk.

Tunggu Makanan Berejam, Pasangan Bengang Resp0n ‘Owner’ H0tel Di Taiping
Bila kita pergi bercuti atau duduk di mana-mana h0tel atau h0mestay, kita mesti ada expectation kita yang tersendiri kan? Lebih-lebih lagi kalau tempat yang kita dah pernah pergi.

Baru-baru ni, viraI di TikT0k apabila pasangan suami isteri telah memuat naik video menunjukkan kekec0han yang berlaku di h0tel Kamal0dge yang terletak di Taiping, Perak.

“Suruh kita blah lepastu tak nak refund”
Video yang telah mendapat tontonan lebih 1 juta itu menunjukkan pasangan suami isteri ini meminta agar diberikan refund selepas dia dikatakan telah dihaIau keluar oleh pemilik h0tel tersebut kerana meng4du makanan yang dipesan sejak jam 7 malam tak siap-siap.

Selain itu, pasangan suami isteri ini juga turut meceritakan perkara sebenar yang berIaku ketika percutian mereka di sana.

Dikatakan, sejak tiba lagi macam-macam masalah yang berIaku. Menurutnya, ketika sampai bilik yang disediakan bersemut dan tilam extra yang diminta juga turut tidak diletakkan di dalam bilik.

Namun begitu, pasangan yang bercuti di sana bersama keluarganya ini membuat keputusan untuk tidak membuat apa-apa adu4n dan terus bersabar.

Disebabkan air yang dipesan di kafe mengambil masa satu jam untuk sampai, mereka telah membuat keputusan untuk membuat pesanan awal pada jam 7.30 malam untuk makan pada 8.30 malam.

Pun begitu, makanan tersebut tetap tak siap sehingga jam 10.45 malam hingga menyebabkan mereka membuat adu4n kepada pemilik h0tel tersebut namun resp0nnya…

Datuk tu punyalah berIagak! Dia cakap, ‘tak boleh buat apa-apa lah kena tunggu sampai jam 12 lah kalau macamtu. Kalau tak boleh tunggu boleh blah.’”

Tak cukup dengan itu, pasangan ini turut mengatakan bahawa pemilik h0tel tersebut yang juga berpangkat “Datuk” ini turut mengutarakan perkataan raciist di hadapan pelanggan lain.

Menerusi balasan di ruangan k0men, dikatakan sehingga kini mereka masih menunggu refund dari pihak pengurusan h0tel tersebut.

SUMBER: Malaysia Kini, Tikt0k julietcva, Redaksi, postscity.com

What do you think?

Written by admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

    [Video] “Pelik Tapi Aneh” – Niat Nak Meromp4k ‘Terbantut’, Lelaki Tukar Fikiran Lepas ‘Terg0da’ lih4t Kaki J4nda Muda.

    [Video] “Buat ape dalam tu.. anyam ketupat?”- Dilihat dua orang lelaki berada dal4m satu tand4s yang sama cetus tanda tanya